Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,
zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz
Główne obowiązki:
- prowadzenie ewidencji czasu pracy w elektronicznym systemie „Rejestracji Czasu Pracy” w celu rozliczania czasu pracy pracowników CPR oraz Oddziału CPR
- współpraca z sekretariatem Wydziału w zakresie spraw kadrowo-organizacyjnych odnoszących się do pracowników CPR i Oddziału CPR, w celu prawidłowej realizacji tych zadań na szczeblu Wydziału
- opracowywanie grafików (harmonogramów pracy) dla operatorów numerów alarmowych w celu zapewnienia ciągłości działania centrum powiadamiania ratunkowego
- prowadzenie książki inwentarzowej sprzętu oraz przeprowadzanie inwentaryzacji dla CPR w celu ewidencji środków trwałych
- przygotowywanie statystyki pracy w celu prawidłowej organizacji i rozliczania pracy CPR
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Grudziądzkiej 9-15, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarki/sekretarza lub asystentki/asystenta
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o systemie powiadamiania ratunkowego, o ochronie informacji niejawnych
- znajomość rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- rzetelność i terminowość, odporność na stres
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie dla operatorów numerów alarmowych
- myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego odbyte przeszkolenie
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 18 grudnia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor - WBZK"
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)".
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.