Nabór na stanowisko - inspektor wojewódzki w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor  wojewódzki
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości
w Delegaturze we Włocławku


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Włocławek
Delegatura Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego we Włocławku
ul. Brzeska 8
87-800 Włocławek

Główne obowiązki:
- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym zakresie,
- prowadzenie postępowań w drugiej instancji i przygotowywanie projektów właściwych rozstrzygnięć w zakresie odwołań od decyzji starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej dotyczących zwrotów                        i odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości, przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności oraz ograniczenia sposobu  korzystania,
- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie koniecznej dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarb Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,
- przygotowywanie projektów zarządzeń Wojewody w przedmiocie wyrażania zgody, po rozpatrzeniu właściwego wniosku starosty, na dokonanie danej czynności dotyczącej nieruchomości Skarbu Państwa,
- prowadzenie postępowań w pierwszej instancji i przygotowywanie projektów właściwych rozstrzygnięć w zakresie postępowań w przedmiocie potwierdzania prawa do rekompensaty za mienie pozostawione poza obcymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie koniecznej dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji w przedmiocie uwłaszczenia państwowych osób prawnych, w szczególności Państwowych Kolei Państwowych i uczelni publicznych,
- przygotowywanie dokumentów, przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, realizacja zadań również             w terenie podczas oględzin nieruchomości.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, na I piętrze, w budynku bez windy (toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.  

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
-znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- znajomość ustawy o komercjalizacji i restrukturyzacji przedsiębiorstwa państwowego ,,Polskie Koleje Państwowe’’,
- znajomość ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej,
-  znajomość  ustawy  Przepisy  wprowadzającej  ustawę  o  samorządzie  terytorialnym  i  ustawę  o  pracownikach
samorządowych, 
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów,
- odporność na stres,  myślenie analityczne, asertywność.

wymagania dodatkowe:
wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja.
pozostałe wymagania dodatkowe:
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/cv  i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów  rekrutacji,
-  kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od  dnia 2 października 2019 roku do dnia 12 października 2019 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor wojewódzki WSPN DW.3 – 1 etat”


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                                i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat  przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych  nie będzie możliwy udział w naborze.
1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda  Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3
w Bydgoszczy.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych.
Kontakt: jgerszewski@bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz.
3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW;
- Nie będą udostępniane innym odbiorcom;
- Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych;
- W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego;
-Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania  oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
5. Od 25 maja 2018 r. – na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) – kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: 
- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;
- Usunięcia danych;
- Przeniesienia danych;
- Ograniczenie przetwarzanych danych.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca  pt. „Rekrutacja (...)”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.