z dnia 31 grudnia 2015 r. - zastępstwo - starszy inspektor wojewódzki w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

Karty podstawowe

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzki
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • prowadzenie i nadzorowanie spraw wynikających z pełnienia przez Wojewodę funkcji organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych w celu ich prawidłowego funkcjonowania
  • sprawowanie nadzoru w zakresie składania Ministrowi Skarbu Państwa informacji dotyczącej przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego przez wójtów lub burmistrzów, starostów, Marszałka Województwa oraz organy wykonawcze związków jednostek samorządu terytorialnego w celu terminowej realizacji zadań sprawozdawczych
  • prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody – rozpatrywanie wniosków starostw na realizację wydatków budżetowych oraz opracowywanie materiałów do projektu budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu prawidłowego wydatkowania dotacji
  • przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu celem uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty w celu monitorowania wykorzystania dotacji
  • kontrolowanie działalności starostw w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu prawidłowości gospodarowania nieruchomościami i wydatkowania dotacji
  • dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej, na skutek decyzji Wojewody, w celu zapewnienia realizacji zobowiązań Skarbu Państwa

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 9 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe na jednym z kierunków: administracja, ekonomia, finanse, prawo, rachunkowość lub zarządzanie i marketing
pozostałe wymagania niezbędne:

  • 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata w realizacji zadań związanych z finansami publicznymi,
  • znajomość procedury administracyjnej,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o przedsiębiorstwach państwowych, Prawo upadłościowe i naprawcze, o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, Kodeks spółek handlowych, o gospodarce nieruchomościami, o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • współdziałanie w grupie, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, myślenie analityczne

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie specjalistyczne w zakresie przedsiębiorstw państwowych lub spółek lub postępowania administracyjnego,
  • znajomość: corocznej ustawy budżetowej, ustawy o odpowiedzialności za naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
  • asertywność, umiejętność stosowania prawa w praktyce, odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (przeszkolenie).

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 31 grudnia 2015 roku do 11 stycznia 2016 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„zastępstwo - starszy inspektor wojewódzki WSPN”

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.