Wersja wpisu z dnia 10 listopada 2015 r. - lekarz koordynator ratownictwa medycznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego z dnia pon., 09/11/2015 - 18:54

Nieopublikowany

Wojewoda Kujawsko-Pomorskiposzukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:lekarz koordynator ratownictwa medycznegow Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania KryzysowegoWymiar etatu: 1,875Liczba stanowisk pracy: co najmniej 2Adres Urzędu:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczyul. Jagiellońska 385-950 BydgoszczMiejsce wykonywania pracy: BydgoszczGłówne obowiązki:

  • nadzór merytoryczny nad pracą dyspozytorów medycznych,
  • koordynacja współpracy dyspozytorów medycznych w przypadku zdarzeń wymagających użycia jednostek systemu (szpitalne oddziały ratunkowe, zespoły ratownictwa medycznego, w tym lotnicze zespoły ratownictwa medycznego) spoza jednego rejonu operacyjnego,
  • udzielanie dyspozytorom medycznym niezbędnych informacji i merytorycznej pomocy,
  • udział w pracach wojewódzkiego zespołu zarządzania kryzysowego,
  • pełnienie całodobowego dyżuru,
  • inne obowiązki wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu uprawnień i obowiązków lekarza koordynatora ratownictwa medycznego.

Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; nietypowe godziny pracy – w tym dyżury, również w porze nocnejMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyn i e z b ę d n e

  • lekarz posiadający tytuł specjalisty w dziedzinie medycyny ratunkowej albo lekarz, który ukończył co najmniej drugi rok specjalizacji w dziedzinie medycyny ratunkowej, z zastrzeżeniem art. 57 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym
  • aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza
  • znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z aktami wykonawczymi
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrej organizacji pracy, zaangażowanie i dyspozycyjność

wymagania dodatkowe

  • umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność i inicjatywa w działaniu

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu „Prawo wykonywania zawodu lekarza”
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykonywanie zawodu lekarza, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy o PRM

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu

Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 10 listopada 2015 roku do 15 grudnia 2015 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 151ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:lekarz koordynator ratownictwa medycznegoNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Jeżeli w Urzędzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym następuje zatrudnienie, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.