z dnia 30 grudnia 2016 r. - inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - 1 etat

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:
Punkt Paszportowy w Inowrocławiu
ul. Roosevelta 36/38
85-100 Inowrocław

Główne obowiązki:
-    przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu
-    udzielanie klientom informacji dotyczących zasad wydawania paszportów w celu umożliwienia im złożenia kompletnych wniosków
-    wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych celem odebrania paszportów przez klientów
-   przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych , wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego w celu umożliwienia wydania paszportów klientom
-    uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków
-    przygotowywanie przesyłek z wnioskami paszportowymi dla Oddziału Paszportów i Obsługi Klientów w Bydgoszczy oraz uczestniczenie w dystrybucji paszportów poprzez Pocztę Specjalną Policji w Inowrocławiu w celu umożliwienia personalizacji paszportów i ich odbioru z Poczty Specjalnej.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek, wejście od ul. Roosevelta 36-38
w Inowrocławiu. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

-    wykształcenie: średnie

pozostałe wymagania niezbędne:
-    znajomość ustaw: o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, o dowodach osobistych ( rozdziały od 1 do 5), o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 4)
-    znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
-    umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
-    umiejętność stosowania prawa w praktyce
-    umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office
-    efektywna komunikacja, odporność na stres, asertywność

wymagania  dodatkowe

-    znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, , kodeks rodzinny i opiekuńczy – Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-    życiorys i list motywacyjny,
-    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-    oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-    oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-    oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kopie innych dokumentów  i oświadczenia:
-    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 30.12.2016 roku do 09.01.2017 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor WSOC - Inowrocław”

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.