z dnia 15 lipca 2015 r. - zastępstwo - inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor wojewódzki
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • koordynowanie zadań nałożonych na Wojewodę w zakresie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym w celu właściwego planowania systemu kierowania na terenie województwa
  • prowadzenie i aktualizowanie ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa w celu zapewnienia bieżącej informacji o tych obiektach
  • planowanie i organizowanie przedsięwzięć w zakresie powoływania składów osobowych (grup operacyjnych, techniczno-eksploatacyjnych i logistycznych) w celu zabezpieczenia funkcjonowania Wojewody wraz z Wojewódzkim Zespołem Zarządzania Kryzysowego na Głównym i Zapasowym Stanowisku Kierowania
  • sporządzanie projektów decyzji administracyjnych o umieszczeniu w ewidencji określonego obszaru, obiektu lub urządzenia, dotyczących podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych jednostek organizacyjnych, w celu umieszczenia wyznaczonych obiektów w ewidencji
  • koordynowanie przedsięwzięć związanych z opracowywaniem i aktualizacją planów przemieszczenia na zapasowe miejsca pracy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich, organów administracji niezespolonej oraz organów samorządu terytorialnego w celu zapewnienia jednolitej dokumentacji planistycznej na terenie województwa
  • koordynowanie zadań w zakresie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa w celu właściwej realizacji tego zadania na terenie województwa
  • uczestnictwo w kontrolach problemowych oraz doraźnych wykonywania zadań obronnych w zakresie organizacji systemu kierowania w celu sprawdzenia realizacji nałożonych zadań

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; krajowe wyjazdy służbowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:

  • 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o ochronie informacji niejawnych, o stanie klęski żywiołowej, o stanie wyjątkowym, o stanie wojennym, o ochronie przeciwpożarowej, o powszechnym obowiązku obrony RP
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • myślenie kreatywne, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie

wymagania  dodatkowe

  • wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i obronności
  • odporność na stres, umiejętność stosowania prawa w praktyce

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe określone w wymaganiach dodatkowych

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 15 lipca 2015 roku do 20 lipca 2015 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„zastępstwo – inspektor wojewódzki WBZK”

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.