Nabór na stanowisko - operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
operator numerów alarmowych 
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania  Kryzysowego

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz

Główne obowiązki:
- pełnienie  dyżurów   w   systemie    dwuzmianowym  12-godzinnym,  od  godz.  7:00  do 19:00  oraz  19:00 do 7:00,
zgodnie z opracowanym grafikiem służb,
- obsługa w trybie pracy zmianowej stanowisk operatorskich przeznaczonych do przyjmowania zgłoszeń alarmowych
z numeru 112 oraz innych numerów alarmowych zgodnie z przyjętymi procedurami,
- ścisła współpraca i współdziałanie z jednostkami Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz pozostałymi służbami ratowniczo-porządkowymi w zakresie prowadzonych działań prewencyjnych i ratowniczych,
- obsługa systemów wymiany informacji i danych oraz systemów łączności znajdujących się na wyposażeniu centrum
powiadamiania ratunkowego oraz obsługa aplikacji informatycznej – Systemu Informatycznego Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego (SIWCPR)
- współdziałanie z innymi stanowiskami operatorskimi i dyspozytorskimi służb ratowniczych oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego organów administracji rządowej i samorządowej.

Warunki pracy:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko   pracy  zlokalizowane   w Bydgoszczy   (ul. Grudziądzka   9-15,  II piętro,  pokoje   biurowe – budynek C
- winda, pomieszczenie socjalne II piętro). Brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych .
Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób,  które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość przepisów ustaw: o  systemie  powiadamiania ratunkowego,  o Państwowym  Ratownictwie Medycznym,
o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- posiadanie ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych, lub ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia
operatorów numerów alarmowych (szkolenie organizowane będzie przez pracodawcę),
- umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych (w tym pakietu MS Office) oraz biegłe pisanie              na klawiaturze,
- dyspozycyjność, mobilność, dobra dykcja i umiejętność swobody wypowiedzi,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres.

Wymagania dodatkowe:

- doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych        lub medycznych działań ratunkowych,
- doświadczenie na stanowisku operatora call center,
- samodzielność, kreatywność, zdolności analitycznego myślenia.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i własnoręcznie podpisany list motywacyjny
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub własnoręcznie podpisane oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopia  dokumentu  potwierdzającego posiadanie ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
-  kopie dokumentów potwierdzających spełnienie  wymagania dodatkowego w zakresie  doświadczenia  zawodowego

Termin i miejsce składania dokumentów:


Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od dnia 17 czerwca 2019 roku do dnia 30 czerwca 2019 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„operator numerów alarmowych – WBZK 2 etaty”


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są     przetwarzane zgodnie    z przepisami   rozporządzenia    Parlamentu Europejskiego   i Rady (UE) 2016/679      z dnia 27 kwietnia 2016 r   . w sprawie ochrony    osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych   i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych   osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda  Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3
w Bydgoszczy.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski@bydgoszcz.uw.gov.pl,
telefonicznie 52 349-72-39 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz.
3. Dane  osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji  na  wolne stanowiska w KPUW;                                                         - Nie  będą udostępniane innym odbiorcom;                                                                                                                                     - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych;
- W    przypadku osób niezakwalifikowanych    będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego;
- Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
 4. Osobie,   której dane    dotyczą, przysługuje prawo  dostępu do swoich danych osobowych,  ich sprostowania  oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
5. Od 25 maja 2018 r. – na  zasadach   określonych   w Rozporządzeniu   o Ochronie   Danych   Osobowych   (RODO)  – kandydatowi   biorącemu     udział    w    procesie     rekrutacyjnym    będzie      przysługiwało   również   prawo  do: 
- Cofnięcia  zgody    na przetwarzanie    danych w  dowolnym    momencie   bez    wpływu   na   zgodność    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;
- Usunięcia danych;
- Przeniesienia danych;
- Ograniczenie przetwarzanych danych.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca  pt. „Rekrutacja (...)”.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.